Szukaj w tym blogu...

Cytat miesiąca.

"Psy patrzą na nas z szacunkiem, koty z pogardą a świnie jak na równych sobie."

niedziela, 10 lipca 2016

Lustrzanka - przegląd fotografii, nowe ptaszniki.


Witajcie. Niedługo pojawi się obiecany post z drugiej serii "Amstaff, pitbull - stanowcze "NIE" stereotypom". Dzisiaj jednak pokażę Wam nieco wybranych zdjęć, które udało mi się zrobić dzięki mojej nowej lustrzance. Aparat jest prezentem od rodziców z okazji ukończenia szkoły.

Z ciekawostek mogę dodać, że kilka miesięcy temu pojawiły się u mnie trzy ptaszniki, o których także przewiduję napisać post. Poniższe zdjęcia są pierwszymi fotkami wykonanymi wspomnianą wcześniej lustrzanką. Postaram się dodać do kilku jakiś komentarz. 




Zdjęcie zrobiłam wracając do domu ze spaceru z przyjaciółką. 
Kwiat rósł przy płocie jednej ze znajdujących się wokół działek. 

 

 Tego szarego pana stali bywalcy bloga na pewno znają ;) Już niedługo kolejny post tylko o nim. Prawdopodobnie po powrocie ze wczasów.



 Akuku! Masz coś dla mnie?



Swoją przygodę z fotografią dopiero zaczynam, bo od niedawna mam wreszcie lepszy sprzęt w postaci lustrzanki, ale mogę już śmiało powiedzieć, że zdecydowanie będę szła w stronę natury i zwierząt. Uwielbiam ten moment, gdy przez jedno kliknięcie mogę zapisać tak wiele wspomnień, do których zawsze będzie dostęp. Każda fotografia ma swoją historię a sztuką jest umiejętność przedstawienie jej w jak najbardziej przystępny sposób.



Zdjęcie nie jest jakoś szczególnie piękne - pokazałam (nawet tu) lepsze fotografie niż ta, ale wiąże się z nią wspaniałe wspomnienie odnośnie salwy śmiechu. Chociażby dlatego chciałam je pokazać. Najważniejsze to bawić się fotografią. Twój kadr to Twoja historia - pamiętaj. 

 

I znowu kwiaty. Nie ma nic piękniejszego niż widok kwitnących pąków i latających koło nich kolorowych owadów. Słoneczny dzień, aparat, pies, przyjaciółka i nic więcej nie potrzeba mi do udanego spaceru.



 Kolejny post (już związany ściśle z terrarystyką) pojawi się niedługo
 a wraz z nim specjał dla arachnofobów. ;)

14 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie ta lustrzanka robi naprawdę ładne zdjęcia :) Podoba mi się jak oddaje kolory, chyba że je podkręcałaś. Cudowny piesek ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia cudowne, lustrzanka dobrze się spisuje!
    Piesek jest po prostu bombowy!!
    Chętnie tu jeszczę zajrzę ;)
    Jeśli znajdziesz chwilę, to zajrzyj również do mnie:)
    http://blogerkaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w jego imieniu :) zapraszam serdecznie.

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, jaki masz model lustrzanki?

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Używam Nikona D5200 ob. 18-105mm Nikkor

      Usuń
  5. Świetna jakość fotografii, ta lustrzanka to jednak supersprawa. Uwielbiam zdjęcia kwiatów hmm.. Może dlatego, że po prostu uwielbiam same kwiaty, oglądać je. Rób dalej to co robisz i rozwijaj swój talent, czekam z niecierpliwością na kolejny post.
    Pozdrawiam i miłej reszty wakacji życzę :).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeśli mam do wyboru fotografowanie ludzi lub natury, zdecydowanie stawiam na to drugie. :)
      Również pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku :)

      Usuń
  6. Świetna jakość fotografii, ta lustrzanka to jednak supersprawa. Uwielbiam zdjęcia kwiatów hmm.. Może dlatego, że po prostu uwielbiam same kwiaty, oglądać je. Rób dalej to co robisz i rozwijaj swój talent, czekam z niecierpliwością na kolejny post.
    Pozdrawiam i miłej reszty wakacji życzę :).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że jakość i wykonanie zdjęć powala na kolana :) Lustrzanki jednak nie mają sobie równych w fotografii. Twój blog jest pierwszym tego typu, z jakim się spotkalam, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i zostaję na dłużej! Chętnie przeczytam wpis o ptasznikach, podziwiam Cię za odwagę w hodowli takich zwierząt, osobiście chyba bym się bała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny post będzie ich prawdopodobnie dotyczył :)
      Jak się postępuje z głową przy tych zwierzętach, to nie ma czego się bać.

      Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  8. Mam te różyczki w ogrodzie, są przepiękne <3 <3 Zdjęcia robione lustrzanką naprawdę robią wrażenie - ja nadal pstrykam cyfrówką i chyba na nic lepszego sobie nie pozwolę aktualnie, ale kto wie, może kiedyś ;)
    Pierwszy raz trafiłam na taki blog - jednak przyznam, że nie przepadam za gadami ani pająkami, jednak zdjęcia są powalające <3

    OdpowiedzUsuń

& Każdy komentarz to dla mnie wielka motywacja.
& Jeśli kreatywnie skomentujesz post i podasz linka do swojego bloga, masz pewność że zrobię to samo u Ciebie ;)
& Zachęcam gorąco do wyrażania swojej opinii ;)
& Jeśli masz pytanie - zadaj je w komentarzu. Na pewno odpowiem ;)