Szukaj w tym blogu...

Cytat miesiąca.

"Psy patrzą na nas z szacunkiem, koty z pogardą a świnie jak na równych sobie."

czwartek, 19 lutego 2015

Małe króliczki - angora.

     Witajcie. Dzisiejszy post będzie wyjątkowo krótki. Przedstawię Wam w nim moje 3 tygodniowe króliki. Na dniach postaram się wrzucić także recenzję smaczków dla psów od Comfy i kilka zdjęć gadżetów wygranych w konkursie. Powracając do tematu... Maluchy rosną szybciutko, żaden nie zmarł. Urodziły się tylko cztery. Mają piękne, zdrowe futerko i z pewnością będą przyjacielskimi i ruchliwymi królami w przyszłości. Jeden jest mniejszy, ale rozmiar rewanżuje mu wielkie serducho. Poniżej zdjęcia ;).


Oto Frania- mama maluszków ;)



Sztuczka "poproś" opanowana ;)


Zdjęcie zrobione tuż przed ziewnięciem. Tutaj miały 2 tygodnie. 


A tu moja ukochany malec. Wtedy miał jeszcze krótkie futerko. Niedługo zamieszczę aktualne zdj.


 Co prawda, zdjęcie raczej królika nie pokazuje, ale bardzo mi się podoba. 


W głowie myśl "Czemu mnie znowu budzi?"


Tutaj widać jak futerko zaczyna rosnąć. Obecnie jest dwa, może trzy razy dłuższe.


Hops do domku ;)


Pierwszy brokuł, chyba smakował. To oraz przyszłe zdjęcia zrobione były tuż przed czyszczeniem klatki. 


Szary znowu przymulony. Popielato rudy odnalazł swoje hobby- brokułowing gryzowing.


Rodzinka w komplecie, tylko biały uciekł z kadru...


Bialutki jakby obrażony, bo jak mogłam nie pogłaskać jego Wielkiej Mości. 


 A co tam dla mnie masz?



 Bo sen to zdrowie....



Za sałatę dam buziaka ;)

9 komentarzy:

  1. Ale słodziak :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Frania wymiata! :-) hehe, super fotki :-)
    Moze obs? zacznij i daj znac:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie śliczne zwierzątka *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne króliczki. <3 Nigdy nie miałam młodego kicaja. Mam pytanko. Dlaczego króliki maja klatkę wyłożoną trocinami, a nie żwirkiem? Żwirek nie śmierdzi tak jak trociny, nie syfi tak i poza tym jest zdrowszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klatka nie jest wyłożona trocinami. Trociny są na dnie, aby w razie czego wchłonęły mocz. Główną ściółkę stanowi mieszanka traw, coś na wzór siana. Moje króliki nie tolerują żwirku, sprawdzone.

      Usuń
  5. Jakie one są SŁODKIE !!!! :-D Są po prostu cudowne :-D

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

& Każdy komentarz to dla mnie wielka motywacja.
& Jeśli kreatywnie skomentujesz post i podasz linka do swojego bloga, masz pewność że zrobię to samo u Ciebie ;)
& Zachęcam gorąco do wyrażania swojej opinii ;)
& Jeśli masz pytanie - zadaj je w komentarzu. Na pewno odpowiem ;)