Szukaj w tym blogu...

Cytat miesiąca.

"Psy patrzą na nas z szacunkiem, koty z pogardą a świnie jak na równych sobie."

piątek, 13 marca 2015

Wakacje. Międzyzdroje. Bałtyk- czas wspomnień. W drodze do Londynu.

 

Witajcie.

 Dzisiaj chciałabym napisać o szybkości, z jaką czas ucieka nam z rąk. Już połowa marca, niebawem koniec drugiego półrocza a zatem także i roku szkolnego. Co za tym idzie-  wielkimi krokami zbliżają się wakacje. Czas pełen uśmiechu, swobody i radości. Już nie mogę się doczekać, a Wy? Ilość kartkówek, testów i nakład materiału spowodowały, że odliczam dni do wymarzonego wypoczynku.

Poprzednie wakacje spędziłam z rodzicami nad polskim morzem. Było naprawdę rewelacyjnie. Nie jestem osobą przepadającą za zwiedzaniem ale tym razem spodobało mi się. Widziałam wiele ciekawych miejsc, które pamiętam do dziś. Części z nich zrobiłam zdjęcie. Przez bodajże dwa dni urlopu niebo wyglądało pięknie, co pokażę na zdjęciach poniżej. Jeszcze całkowitych planów na tegoroczne wakacje nie mam, ale mogę Wam zdradzić, że na początku sierpnia jadę na 10 dni do Londynu, co bardzo mnie cieszy. Już cieszę się na myśl o zobaczeniu Oksfordu, Greenwich czy Big Bena. Poniżej zdjęcia. 

































 



































I na koniec stateczek ;) Dla niepoinformowanych- budowla przedstawiona na paru zdjęciach powyżej wykonana jest z piasku. Wspaniałe dzieło. A Wy, majcie jakieś plany? ;) Zapraszam do komentowania.

9 komentarzy:

  1. No to odliczamy razem! Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwość połową sukcesu! :D i dziękuję.

      Usuń
  2. Dalej dalej wakacje! Super zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już nie mogę się doczekać relacji fotograficznej z Londynu :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia :-) To prawda że czas leci jak szalony. Nim się obejrzymy będzie kwiecień a wydaje się że niedawno zaczął się nowy rok :-) Ja akurat nie uczę się tylko pracuję ale też widzę że czas gna i nie wiem kiedy :-)
    Życzę udanego wyjazdu do Londynu i oczywiście pięknej pogody na zwiedzanie :-) Pozdrawiam

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, jeszcze wczoraj odpalaliśmy petardy a tu dzisiaj trzeba koszyk wielkanocny szykować. Prędkość z jaką czas upływa jest okropnie szybka. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  5. Jeju, Londyn to moje marzenie! Zazdroszczę :D
    Nad Bałtykiem też musiało być fajnie, świetne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim marzeniem jest zwiedzenie Nowego Yorku *-*. 3mam kciuki, żeby Twoje się spełniło i dziękuję :)

      Usuń

& Każdy komentarz to dla mnie wielka motywacja.
& Jeśli kreatywnie skomentujesz post i podasz linka do swojego bloga, masz pewność że zrobię to samo u Ciebie ;)
& Zachęcam gorąco do wyrażania swojej opinii ;)
& Jeśli masz pytanie - zadaj je w komentarzu. Na pewno odpowiem ;)